donderdag 6 augustus 2009

Sietske

Ik ben Sietske Koopmans, 48 jaar en moeder van drie kids en ik heb een relatie met Tjeerd. We wonen in Franeker, in het mooie Friesland. Voor degenen die mij nog niet kennen wil ik mij even voorstellen. Ik heb vanaf januari 2009 verschillende persoonlijke ontwikkelingstrainingen gedaan bij Essenceorganisatie. Ik zat vast in oude patronen en ideeën die niet meer voor mij en mijn omgeving werkten. Deze trainingen leverden mij veel positiviteit en ook werd mij duidelijk, hoe belangrijk liefde, zorg en samenwerking is voor mij en de mensen om mij heen.Samenwerking was mij vreemd, ik deed alles op mijn manier, nu heb ik geleerd dat samenwerken betekend dat je dingen ook door de ogen van de ander bekijkt en zo samen aan een gemeenschappelijk doel kan gaan werken. Vorige week trof ik een vriendin van vroeger, haar naam is Rinnie de Groot. Het klikte, dus een afspraak gemaakt voor de volgende ochtend om weer eens bij te kletsen. Nadat zij haar verhaal had gedaan en ik daarna het mijne, waren we 5 uren verder. Tijdens haar verhaal inspireerde zij mij zodanig dat bij mij het idee ontstond “ik wil haar helpen haar doel te bereiken, namelijk zoveel mogelijk geld inzamelen voor arme kids in India! Hun volgende vakantiebestemming.Giro-nummer 2922483 t.n.v. Sietske Koopmans t.a.v. NAMASTE

Geen opmerkingen:

Een reactie posten